هر سایتی بخوای این جا هست

دنبال سایت مورد نظر خودت میگردی خوب جایی اومدی

هر سایتی بخوای این جا هست

دنبال سایت مورد نظر خودت میگردی خوب جایی اومدی

در این بلاگ قصد معرفی انواع سایت ها گوناگون مانند

سایت های مذهبی . ورزشی . اطلاع رسانی و ...

امیدوارم رازی باشید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
۰۶ اسفند۱۹:۲۶




امروز قصد معرفی یک سایت تماماً ایرانی هـُد که امکان ارسال پست الکترونیکی را به شما میدهدآشنا کنیم

برای آشنایی بیشتر با این سرویس می توانید به ادامه مطلب مراجعه کنید


در غیر این صورت برای ورود به سایت بر روی لینک زیر کلیک کنید



Hod






  1. استفاده از جدید ترین الگوریتم های عمومی تشخیص SPAM
    تشخیص نامه های ناخواسته یا SPAM توسط سرویس پست الکترونیک جزو ضروریترین نیاز های سرویس های امروزی می باشد. روشهای متنوعی برای تشخیص و مبارزه با ورود SPAM ها به سیستم وجود دارد که هرکدام از این روش ها مناسب بخشی از این نوع نامه ها می باشند. مانند روش های لیست سیاه و سفید، روش های بررسی رفتار کاربران و روش های بازخورد گیری از کاربر. برای هر کدام از این روش ها ابزارهایی نیز به صورت متن باز وجود دارد. در سرویس هد با توجه به هدفگذاری های انجام شده از تمام این روش ها به صورت همزمان استفاده شده است.
  2. استفاده از سامانه انحصاری تشخیص SPAM بیان – BSPAM
    با توجه به پروژه های جاری دیگر شرکت بیان، کار روی مقابله با SPAM به زبان فارسی در واحد های دیگر شرکت تحت عنوان سامانه BSPAM در جریان می باشد که از امکانات این سامانه در سرویس پست الکترونیک نیز استفاده شده است.

پشتیبانی کامل از پروتکل های IMAP و POP، در رابطه با پروتکل IMAP قابلیت های موجود در رابط وب به طور کامل در IMAP قابل دسترسی می باشند. (مانند برچسب ها و ستاره ها و ...)


سرویس هد با پیاده سازی رابط های نرم افزاری مورد نیاز امکان اتصال به سرور های پیام کوتاه را فراهم نموده است که از این طریق کاربران می توانند از امکانات پیام کوتاهی هد مانند ارسال نامه از طریق پیامک و یا آگاهی از دریافت نامه های مهم از طریق ارسال پیامک استفاده نمایند.

امکان ارسال در آینده یکی از امکانات سرویس پست الکترونیک هد می باشد که به کاربر امکان ارسال نامه در آینده مشخص را می دهد، به عنوان مثال کاربر تصمیم دارد نامه ای را برای کاربر دیگر ارسال نماید اما احساس می کند زمان فعلی برای ارسال کمی زود است، می تواند با مشخص کردن زمان ارسال آن را در سیستم ثبت نماید تا سیستم در زمان مقرر اقدام به ارسال نامه نماید.

امکان چند مستاجری به منظور امکان تعریف دامنه های مجازی روی سرویس و استفاده از سرویس تحت نامهای مختلف می باشد، برای مثال سرویس هد می تواند علاوه بر سرویس دهی به صندوق های نامه@hod.ir به صندوق های نامه @sharif.edu و ... نیز سرویس دهی نماید. پشتیبانی از چند مستاجری به گونه ای فراهم شده است که برای هر کدام از مستاجر ها پنل های مدیریتی و ثبت نامی جداگانه ای فراهم خواهد شد.


در سرویس هد امکان به اشتراک گذاری یک صندوق پستی میان چند کاربر به سادگی فراهم شده است، به صورتی که با انجام این عمل تمام کاربران با حق دسترسی مساوی می توانند صندوق مشترک را مدیریت نمایند، هرچند برخی از اعمال مانند حذف صندوق و ... تنها توسط صاحب اصلی صندوق امکان پذیر است.

در رابطه با رابط وب پشتیبانی کاملی از پروتکل HTTPS در تمام صفحات وجود دارد و سرویس از گواهینامه های معتبر در تمام مرورگر ها استفاده می نماید. به همین دلیل در صورت استفاده ی سرویس پست الکترونیک بیان از دامنه های شرکت می تواند از قابلیت استفاده از گواهینامه های معتبر بیان استفاده نماید.

توجه به نیاز پاسخگویی سریع در سرویس پست الکترونیک و همچنین توجه به این اصل که کاربران با داده های جدید خود بسیار بیشتر از داده های قدیمی خود در ارتباط هستند، استفاده از سیستم کش را در تمام لایه های پیاده سازی سرویس پست الکترونیک ضروری می سازد. هرچند استفاده از سیستم کش یک راه حل مقرون به صرفه و خوب به شمار می رود، اما پیاده سازی یک سیستم کش مناسب سرویس نیازمند توجه به مسایل بسیاری می باشد.

مسایلی از قبیل انتخاب لایه های مناسب نرم افزار برای انجام کش در آنها و همچنین مسایلی از قبیل منقضی کردن کش و ... از جمله مسایل مهم می باشند. به طور کلی عمل کش کردن می تواند برای داده های زیر انجام گردد:

  • لیست نامه ها
  • محتوای نامه ها
  • تنظیمات کاربران
  • اطلاعات تصدیق هویت
  • انتخاب لایه های مختلف مناسب انجام عمل کش کردن داده

عمل کش کردن می تواند روی هر داده ای از سیستم و در هر لایه ای انجام پذیرد، همچنین می تواند روی داده های خام و یا داده های پردازش شده ی نهایی و یا داده های میانی انجام پذیرد. انتخاب لایه های مناسب کش شدن با توجه به منطق برنامه و همچنین انجام تست ها و کسب اطلاعات آماری انجام پذیرفته است. در برخی از موارد ممکن است عمل کش کردن روی یک داده هم به صورت خام و هم به صورت پردازش شده انجام پذیرد.

  • منقضی کردن اطلاعات کش شده
    در سرویسی مانند سرویس پست الکترونیک با توجه به آنکه داده های کاربران از طریق چند رابط مانند رابط وب، رابط IMAP و یا رابط POP قابل دسترسی و همچنین اعمال تغییرات می باشند، اطمینان داشتن به داده های کش شده و منقضی کردن به موقع داده های تغییر یافته از مسایل مهم و پیچیده به شمار می آید. به همین دلیل در سرویس پست الکترونیک هد از سیستم های پیشرفته اطلاع رسانی بین برنامه ای برای اطلاع سیستم کش از آخرین تغییرات روی داده ها استفاده شده است که دسترسی کاربران به آخرین داده های موجود در کمترین زمان ممکن را تضمین می نماید.

وب سرور ها و میل سرور ها درگاه های اصلی ورود کاربران و نامه ها به هر سرویس پست الکترونیک می باشند، بنابر این امکان پاسخگویی هرچه بهتر آنها به تعداد زیاد کاربران تاثیر مستقیم در کیفیت سرویس خواهد داشت.

در طراحی سخت افزاری و شبکه ای سرویس هد با استفاده ی به جا از تقسیم کننده های بار هوشمند امکان تحمل بار هزاران کاربر همزمان برای سرویس فراهم شده است.

  1. امکان توسعه خطی ظرفیت سرویس
    امکان توسعه خطی ظرفیت سرویس با توسعه سخت افزار ها جزو مهمترین خاصیت های معماری سرور های هد می باشد.
  2. سرویس دهی بدون وقفه (آپ تایم 100%)
    سرویس هد با استفاده از مزایای معماری بدون تک نقطه شکست10 امکان رسیدن به حداکثر زمان آماده سرویس بودن ممکن را فراهم نموده است

منبع : بلاگ هـُد
ALI Erafi | ۰۶ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی